Väderprognos för 5 dagar

fredag 27 maj 2011

Jaha… nu får vi prova igen.

 

Många av mina vänner använder Blogger.

Jag skapade detta konto för att kunna kommentera deras inlägg i augusti 2010.

Fast nu vet jag inte, jag är sugen på att byta. Jag har bloggat på bloggplatsen.se sedan feb 2009 = hela mitt “bloggliv”.

Det finns ju många fler typsnitt av de “gamla” vanliga här. På bloggplatsen har de infört 100-tals nya med mycket fantasifulla namn som enligt mig är oanvändbara=oläsbara och konstiga. Jag vet ju inte än hur bilder m m fungerar här. Jag ska försöka sätta mig ner och klura ut hur man gör, som tur är kan jag alltid fråga mina vänner till råds.

 

Troligen kommer jag att blogga parallellt ett tag och sedan ha en hänvisning. En som jag har här till min nuvarande blogg.

Jag har inte bestämt mig än, jag måste lära mig mer först. Så hänvisningen gäller tills vidare. http://hjulia.bloggplatsen .se

 

Ha en härlig helg vänner!

 

369_large /Julia

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar