Väderprognos för 5 dagar

fredag 3 juni 2011

Fredagen är ännu bättre än väntad!

 

 

0094

 

Maken dök upp strax före klockan 11 idag, istället för 17:30.

Vilken härlig överraskning!

De hade inte så mycket att göra så han sa “Hejdå” till sina arbetskamrater och åkte hit. Så när jag sitter och väntar på dagens lunch-samtal, som brukar komma vid 11 tiden så ser jag honom komma utanför gavelfönstret Förvånad!

Jätteroligt! Fast han var lite besviken över att han alls måste åka till jobbet idag. Det var så onödigt, men nu är han här i alla fall. Flera timmar tidigare än väntad Skrattar.

Ett tag funderade jag på att ändra morgonens biblioteks besök till idag, men den får vara som den är. Vi åker imorron, som vi tidigare bestämde.

 

Nu ska vi ta en runda ute i solskenet och njuta av den tidiga sommaren. Ha det så bra vänner!

 

itsfriday /Julia

5 kommentarer:

  1. Det var en trevlig överraskning ju :) Sen är det en låååång helg med. Så ni kan rå om varandra.

    Nosgos

    SvaraRadera
  2. Ibland får man faktiskt saker "gratis", som nu med makens överraskande tidiga hemkomst :-)
    Lustigt nog hände det mig något liknande. Vi var tre tappra Allas-tjejer som hade tänkt jobba idag. När jag kom till jobbet stod mina kolleger uanför dörren och sa "Vi kommer inte in". Dörren hade gått i baklås! Så det var bara att cykla hem igen. Jag jobbade halva dagen hemma och tog ledigt sedan. Så himla skönt!
    Ha en härlig helg med make och missar, vi håller tassar och tummar att den blir regnfri!
    Kramar och tassklappar

    SvaraRadera
  3. Härligt med en sån överraskning! hoppas att ni får en toppenhelg! Nosbuff

    SvaraRadera
  4. Vad roligt att han kom tidigare men det var synd att han inte visste det innan så kunde han varit kvar hos er men men...
    Ni får säker en toppendag imorgon när ni ska iväg.

    Kramizar & Vovisar

    SvaraRadera
  5. Ja överraskningar är kul, och ta det lugnt nu under helgerna och sköt om varandra, kramiz från mig / Gunilla.

    SvaraRadera