Väderprognos för 5 dagar

onsdag 10 augusti 2011

Godmorgon vänner!

 

43

Vaknade tidigt av en rejäl åskskur, men nu skiner solen. Det har varit svalt, nästan kallt inatt. Termometern visar blygsamma 13,1 grader ute. Förhoppningsvis blir det uppåt 20-22 grader senare på dagen.

Tänk så mycket jag längtade efter regn… men nu tror jag att jag är nöjd med det som har kommit. Gräsmattan är vackert grön igen och är i stort behov av klippning. Maken får nog ta ett varv i helgen med gräsklipparen.

Vi har ätit frukost och jag funderar på att gå och sova lite till. Smulan och Amanda ligger i sängen redan… sömntutor… Jag gör dom sällskap och försöker sova en stund till.

Ha en fin onsdag! Jag återkommer på eftermiddan.

05 /Julia

1 kommentar:

  1. Här har Åskar inte varit inatt men han den där Stormar är på besök och som han kan blåsa !!!
    Regnat i massor har det gjort här dom senaste dagarna så vi tycker oxå det räcker nu !!!
    Trevlig onsdag :)

    SvaraRadera