Väderprognos för 5 dagar

lördag 11 augusti 2012

Hej soliga lördag!

 

saturday_02

Det var inte mycket till blogg igår. Jag gjorde en massa annat och inget speciellt. Det blev bara inte av och under pausen i den super spännande handbollsmatchen kom jag på att jag inte hade skrivit nåt alls. Det är därför det blev bara en snabbis igår.

Jag har i och för sig inte mycket att skriva om idag heller. TVn är på som vanligt, men jag har en bok i hörlurarna. Det är herrarnas 10 m simhopp som går just nu. Är väl inte så överdrivet intresserad direkt. Så kombinationen med en bok är perfekt. Jag ska nog lägga några patiens på datorn sedan eller spela lite canasta.

Vi ska nog ut en sväng också. Vädret är varmt och fint. En lien sväng vill jag nog rulla runt i byn. Fast först lite lunch. Idag blir det yoghurt och flingor bara, kanske nån macka till, för maken.

Ha en fin lördag!

beary_happy_saturday_purple_teddy_bear /Julia

10 kommentarer:

  1. Här nere är det också soligt och fint väder idag :)
    Min matte ska visst snart åka iväg och jobba kvällen :(
    Fast husse han är ju hemma och tar hand om mig och vi ska nog klara av att hitta på något bus medans matte är borta :)
    Trevlig lördag kväll !

    SvaraRadera
    Svar
    1. vi tror nog att husse och du kan hitta på nåt kuligt bus tillsammans, riv inte huset bara *fniss*

      Radera
  2. Det är så ibland, man gör mycket men ändå inget speciellt, hihi!
    Vi har också soligt och fint väder, jag har varit ute hela dagen nästan.
    Härligt att komma ut och lufta sig och ev snacka med människor som är ute!

    Kramizar & Nosgos

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det ska komma mera sommar sa dom som vet, vi lär få se om de har rätt :)

      Radera
  3. Härligt att gå ut en stund mitt uppe i allt sportande! ha en trevlig kväll.Nosbuff

    SvaraRadera
  4. Här har det inte varit så sloigt under dagen/lördag.
    canasta var det evigheters evigheter som jag spelade. Flera år sedan. Det var min moster som en gång lärde mig det, men nu har jag glömt hur man spelar det. Är det inte det kortspelet man ska ha papper och penna till hands, har för mig det. Har för mig att jag tyckte det var ganska kul kortspel.
    Ha en fortsatt bra söndag

    Tasskram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man behöver papper och penna när man spelar canasta och 2 kortlekar med 4 jokrar = 108 kort. Mycket underhållande kortspel och kräver skicklighet, som allt annat.

      Radera