Väderprognos för 5 dagar

tisdag 20 november 2012

Bara en snabbis!

 

good_evening_09

Vår dag har gått så fort, fast vi inte har gjort många knop. Fast det kan bli så ibland.

Jag har varit på musikjakt på Naxos Music Library större delen av dagen. De har precis hur mycket som helst jag kan lyssna på strömmande!

Just nu spelar Wienerfilharmonikerna trevlig blandad lättsam klassisk musik. Jag har hittat allt jag har tittat på. Oavsett om det har varit klassisk musik, jazz, blues, gospel, pop och rock eller annat jag letade efter. De har verkligen en fantastik musikutbud. Det är så roligt att ha hittat dem på nätet. Toppen att mitt bibliotek är anslutna till dem.

Nu ska jag sätta på lite vatten till mitt kvällsthé och koppla av med mer ljuv musik.

Ha en trevlig tisdagskväll!

good_evening_12 /Julia

6 kommentarer:

  1. Vacker musik är som balsam för själen. Har just nu en mamma med 2 små, små ungar här hemma och jag spelar klassisk musik för dem flera timmar om dagen. Jag tror de finner ro i att lyssna på den.

    SvaraRadera
  2. Tiden går fort när man håller på att leta efter nått på nätet, jag får ibland säga till matte att jag också finns, hihi!
    Kul att du hittade allt du sökte.

    Kramizar & Nosgos

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska jag lyssna på allt jag vill måste jag läsa E-böcker och inte ljudböcker ;-) men det går lika bra!

      Radera
  3. Härligt! Ibland upptäcker man guldgruvor! Nosbuff

    SvaraRadera