Väderprognos för 5 dagar

tisdag 27 augusti 2013

En händelselös tisdag!

 

00013a

Min dag gick precis som gårdagen. Med ännu en underhållande välskriven fanfiction och ljuv klassisk musik. Tjejerna har mestadels sovit. Vi hade lite av “hela havet stormar” ett tag på dagen, så de är trötta.

Jag ska försöka komma i säng lite tidigare än igår. Jag ville läsa färdigt berättelsen innan jag la mig. Jag tyckte inte att 10-talet sidor var nåt att spara på.

Idag har jag ca 450 sidor till att läsa just nu, så det blir enklare att spara dem som är kvar efter klockan 21.

Ha en fortsatt trevlig tisdag!

beary_happy_tuesday_pink_teddy_bear /Julia

8 kommentarer:

  1. Nä så få sidor måste tydligen läsas klart, sån är min matte också! Hoppas det inte är för spännande när det är sovdags för då är det nog svårt att släppaden!

    Kramizar & Nospuss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det värsta är att den ÄR spännande, men jag får nog försöka att låta bli att läsa hela natten ;-)

      Radera
  2. Matte tycker också det är svårt att släppa en spinnande bok eller serie vid läggdags. Hela havet stormar lät jamarkul! :)
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  3. Att komma i säng ibland är svååårt. Kram

    SvaraRadera
  4. Bus och böcker är en bra kombination. Lite motion och sen tid för gos! nosbuffar

    SvaraRadera
  5. Ibland går timmarna väldigt fort när man får tag i en bra bok. Ena stunden är klockan 9 på kvällen, nästa gång man tittar har den sprungit iväg över midnatt.

    SvaraRadera
  6. Nää inte kan man spara ett 10-tal sidor säger min matte :)

    SvaraRadera