Väderprognos för 5 dagar

söndag 20 oktober 2013

Är min Letto – läsplatta trasig???

 

Gömma måndag

Jag tog fram min julklapp från förra året och laddat upp den med nya böcker jag har hittat på nätet. Det finns massor med fanfiction i EPUB format till läsplattan som jag har hittat och det bästa med dem är att de är gratis!!!. Jag har flitigt använt den i sängen de senaste veckorna.

prodImg1

Plötsligt kunde jag inte “bläddra” längre. Vad hade hänt med den? Jag kunde inte fatta varför den hade låst sig. Tills jag läste manualen på nytt.

Den behövde laddas helt enkelt Generad. Den drar extremt lite ström och jag hade inte laddat den på väldigt länge, så jag satte i kontakten och nu fungerar den igen.

Jag hade till och med letat fram telefonnummer till AD Libris för att kunna klaga imorron. Vilken tur att jag läste lite innantill, innan jag gjorde mig löjlig i telefon Blinkar. Nu är friden återställd och jag lär inte glömma att kolla batteri nivån igen.

Ha en trevlig söndagskväll!

good_evening_05 /Julia

10 kommentarer:

  1. Skönt att det inte var ett värre "fel" på plattan, och att du själv kom på det innan du ringde. :) Kurr och burr.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det HADE varilit lite genant om jag inte hade läst och laddat den innan jag klagade på nåt som definitivt INTE var sönder :)

      Radera
  2. Vad härligt att det var ett så enkelt "fel" och att du hann komma på det själv!
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan använda Letton i flera veckor utan att behöva ladda den. Den drar bara ström när jag vänder blad och jag kan bläddra många tusen ggr, om jag inte gör det på länge så "somnar" den snällt av sig själv. Jag tänkte bara inte på att den behövde laddas!

      Radera
  3. Men oj vilken tur att du kollade felet. Ibland har man lite för brottom och tror att saker och ting är trasigt, istället för att det är batterierna kanske som behövs laddas :)

    Tasskram

    SvaraRadera
  4. Vilken tur att det bara var strömmen som var slut så den inte var sönder för det ställer alltid till det lite även om du hade fått en ny på garantin.

    Kramizar & Nospuss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är ju skönt!
      Äsch, det var jag som inte tänkte på att den behövde laddas...

      Radera
  5. Vilken tur att det bara var batteriet som behövde laddas :)

    SvaraRadera