Väderprognos för 5 dagar

lördag 28 december 2013

Godmorgon lördag!

 

20s

Jag vaknade tidigt av att jag har ont. Bäst att gå upp ett tag, ta en värktablett och äta lite för att få upp blodsockret lite. Maken och tjejerna sover gott. Jag vill ju inte störa dem Ler!

Lite om gårdagen. El-Giganten fick tillbaka routern och maken pengarna den kostade utan ett ord. Det var många som lämnade tillbaka diverse julklappar samtidigt, men det gick fort ändå.

Jag hoppas att min surfplatta kommer fort. SIBA brukar skicka sakerna man köper av dem snabbt, även om de skickar dem fraktfritt. Jag hade verkligen ingen lust att betala extra för il-leverans när sakerna kommer på bara nån dag ändå. Nåja, jag har ju nåt kul att se fram emot fast Julen är över. Maken är gullig och tar en sväng hem på måndag för att kolla posten.

Annars har vi inga planer för helgen. Vi ska bara ta det lugnt, mysa och busa med tjejerna.

Ha en trevlig dag på årets sista lördag!

00025-2 /Julia

7 kommentarer:

  1. Spännande med surfplatta! Matte har länge tänkt köpa en men som vanligt får hon inte tummarna loss och komma iväg, hihi!
    Hoppas den kommer snabbt och att den har kommit när maken är hemma om.

    Kramizar & Nospuss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mattefår passa på nu när de reas överallt :) Den jag köpte kostar 500:- mer på HP's hemsida!
      http://h20386.www2.hp.com/SwedenStore/Merch/Product.aspx?id=ECC_BUNDLE_4218368&opt=&sel=PCDT&jumpid=em_r11638_se/sv/hho/pps/se-public_ne_pu_ds_pd/ENVY15_str/dt&&et_cid=137435&et_rid=&&SubscriberKey%25%25

      Radera
  2. Härligt att vara tillsammans och ha det bra. Hoppas att det onda ger med sig.NOsbuffar

    SvaraRadera
  3. Hoppas din platta kommer snabbt så du kan surfa lite redan i nyårshelgen.

    SvaraRadera
  4. Min platta är helknasig vill inte som jag vill just nu så nu blir fet ajfån för hela slanten tills januari.

    SvaraRadera
  5. Min matte köpte sig en Wi-Fi surfplatta för ett tag sedan , eftersom hon inte vill ha fler abonnemang.
    För att surfa på den så den så öppnar hon mobiltelefonens Portabel Wi-Fi-hotspot och sen öppnar hon Wi-Fi på surfplattan och sen är det bara att surfa på :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har en "dålig/billig" abonnemang på mobilen från Comviq och har dåligt med surfutrymme på den, så den varianten ÄR inte bra...

      Radera