Väderprognos för 5 dagar

måndag 13 juli 2015

En kortis om mer underhållning och lite jobb...



Jag har röjt det jag orkade i köket. Tråkigt att jag orkar så lite :( Nåja, jag får hjälp imorgon och jag hoppas att bli av med en hel del i sovrum och friggebod till att börja med.

Annars har Jane Austens oförglömliga kärlekssaga i form av Stolthet och Fördom, miniserien med Colin Firth som Mr Darcy, stått för dagens underhållning. Jag bara älskar Brittisk drama när den är som bäst.
Bäst att jag återgår till filmen, så kanske jag hinner titta klart på den idag...

Ha en fortsatt trevlig dag, fast det är måndag!
 /Julia


13 kommentarer:

  1. Du har ju tagit det du kan och det är bra tycker vi och när hjälpen kommer så är ju det borta som du redan gjort.
    Skönt att koppla av sen med nått bra som fil eller en bok.

    Kramar & Nospussar

    SvaraRadera
  2. En rikigt avkopplande kväll önskar jag dig nu, mys med Amanda och filmerna. Du har gjort ett bra jobb idag. / Gunilla.

    SvaraRadera
  3. Bra att du har börjat röja lite i alla fall. Tror det kommer bli väldigt fint i din stuga när allt är klart om några månader.

    SvaraRadera
  4. Men det är bra att du tar det du orkar och lite är ju bättre än inget :) Då rör det sig i alla fall åt rätt håll :)
    Nospussar

    SvaraRadera
  5. Lite i taget, allt är ju ett steg åt det håll du tänkt dig.Ha en riktig myskväll nu.Nosbuffar

    SvaraRadera
  6. Att orka göra lite är ju bättre än inget alls :)
    Min matte gillar också engelska serier , speciellt sådana som utspelar sig för länge sedan.

    Tassklappar o Nosbuffar

    SvaraRadera
  7. Skönt att du får hjälp med röjandet. Det kommer bli jamarbra sen i höst när du får in frysen också. Här har vi haft sol nästan hela dagen, hoppas ni också har haft besök av den.
    *nosbuffar*

    SvaraRadera