Väderprognos för 5 dagar

söndag 4 oktober 2015

Underhållning :)

Hej på er! Eftersom jag fortfarande har svårt att sova har jag tagit fram en underbar bok, som kom med posten här om dagen!


Jag ska be och få tacka för den snabba leveransen. Detta är en gullig och mycket välskriven liten deckarhistoria som handlar om våra bloggade kattvänner

Köp den och gör samtidigt en god gärning. Du hittar hur du ska göra här! Det är mycket enkelt. Betala och sedan skicka ett mail till astridakesson1@gmail.com och du får boken med posten :)

Ha en fortsatt trevlig och solig söndag!
 /Julia

14 kommentarer:

  1. Ja visst är den helt underbar! Jag är mäkta stolt över att vara med i en så fin bok! *kurr*
    *nosbuffar*

    SvaraRadera
  2. En bok är bra att ta till när man inte kan sova, gör matte också. Jag tar till matte när inte jag kan sova, håller henne vaken alltså, hihi!

    Kramar & Nospussar

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att du gillar deckaren. Du får läsa den för Amanda sen.

    SvaraRadera
  4. Kul med böcker och en intressant en som du nämnde. Je fyllde 21 igår och hon ficl bl.a en bok hon ville ha. Fest hela lördagen alltså och tvätt idag. Hoppas verkligen du och söta fröken kan återförenas i ett hem snart. Verkligen oförskämt att folk kan uttrycka sig så emot dig då du blivit lovad att få bp där så länge de renoverar huset. Må väl och försök sova nu. Kramizar Gunilla.

    SvaraRadera
  5. Oh, den boken vill jag absolut ha! Ska genast gå in på länken och kolla! Hoppas din sömn snart blir bättre <3
    Kramar och tassklappar

    SvaraRadera
  6. Hoppas du och Amanda får komma tillbaka till ert hem snart,
    Håller tummarna och tassarna på det.

    Tass tass

    SvaraRadera
  7. Hoppas det är bra med dig och Amanda hos sin jourmatte.
    Fortsätter hålla tassarna för att det ska gå fort med bostadsanpassningen !!
    Verkar vara en gullig liten bok , det där :)
    Ska se om jag kan lägga tassarna på mattes kontokort och beställa en :)

    Tassklappar o Nosbuffar

    SvaraRadera